RSS

Porady

W bazie wyszukano 3286 haseł


zespół Ozone
Temat: kablówka Opole
Tomasz Ozon napisał(a):

Dołącze sie do pytań:
| Marcin, ty jestes z Opola??
| Taki tramper w Opolu? ;)
i dlaczego lansujesz PKS Katowice a nie PKS Opole? :D


Bo już...

ZEGARKI SPEEDO
Temat: 20 minut włączania komputera?!
Problem jest dość nietypowy, bo nie trapi mnie pięciominutowe włączanie komputera, co już niektórzy określają jako "bardzo długie", ale trwające ponad 20 minut. Otóż mój komputer konsekwentnie...

Zegarek na rękę
Temat: Krówki bojowe
Długo zastanawiałam się gdzie umieścić tą wiadomość. Z jednej strony jest to żenujące, na co idą pieniądze w naszym państwie, z drugiej śmieszne, w co uzbraja się Ministerstwo Obrony Narodowej. Otóż, w końcu dorwałam...

zespół Barlowa a cesarskie cięcie
Temat: Ciąża - konkretne rozmowy
niusia - faktycznie nic się nie bój. Sama miałam (i mam) problemy- zespół Barlowa, byłam na konsultacji u kardiologa, bo bałam się porodu. Okazało się, że jest ok, mogę rodzić sn i poprzez cc.

...

zespół korzeniowy szyjny
Temat: POKONAĆ RWE BARKOWĄ
Pokonać rwę barkową
Pacjenci chwalą jego profesjonalizm i ciepły do nich stosunek. Współpracuje z kilkoma warszawskimi szpitalami. Od dziesięciu lat jest dyplomowanym masażystą i rehabilitantem. Z Jackiem...

Zelmer Trio
Temat: Odkurzacz bezzworkowy
tak sie sklada że miałem taki sprzęt- i to mozna powiedzieć dla mnie hi-end , zelmer wodnik trio, co powiem , kilka lat działał świetnie ale po tym okresie filtry były już zbyt zniszczone, ogólna wydajność spadła w końcu...

Zespół cieśni barku
Temat: Egzamin
Czy te zagadnienia były...?
1.Zespół niedokrwienia u pracujących młotem
2.Neuropatis nerwu piersiowego
3.Zespół bark-reka
4.Zespół ciesni stawu...

zespół Craters
Temat: [RS] Goat the Head - Simian Supremacy (2007) [Cave Death Metal]
" />Goat the Head - Simian Supremacy (2007)



1. Goat the Head - Intro
2. Terminal Lesson
3. Beast Man
4. Mother Horse
5....

zegar pulpit
Temat: Wygaszacz - Christmas Time 3D Screensaver

Ten trójwymiarowy wygaszacz pomoże nam poczuć magię swiat.
Znajdziemy się w spokojnym zimowym lesie z kilkoma domkami rozrzuconymi dookoła.
Wszystko jest pokryte...

Zeliaś Prognozowanie
Temat: PROŚBA DO STATYSTYKÓW/EKONOMETRYSTÓW ITP.
" />Sprawa dotyczy podobnego zadania jak w książce "Prognozowanie ekonomiczne"
Zeliaś, Pawełek, Wanat ze strony 221, numer zad. 5.22.
I na przykładzie tego zadania opiszę o co...

Ze spalenia 19g związku
Temat: Kto na forum jest nietykalny ?????
nie wiem o co kaman
cokolwiek wyszperala martina na zabine ( to mi zakrawa na słynną teczkę Tymińskiego ) to wnioskuję tak :
1.zabina posiada dwie działki za co należy ja spalić na stosie...

zegar pogodę datę
Temat: Godzina!
Bbareryjka na płycie utrzymuje niewielkie zasilanie dzięki czemu część informacji moze być trzymana bezpośrednio w układzie płyty (np właśnie zegar), ale jeśli data pozostaje aktualna to raczej nie jest ten...

Zespół Classic
Temat: 20 lat LaserJet

Hewlett Packard poinformował o mijającej w tym roku 20 rocznicy wprowadzenia przez firmę pierwszej drukarki laserowej.

W 1984 roku pokazała się drukarka HP LaserJet Classic. Po niej nastąpiło ponad...

""zegarki byfanger""
Temat: Zegarek Casio
Zegarek Casio
  Pomóżcie mi. Kupiłam zegarek Casio model:LAW-21D i mam problem. Przy zmianie czasu na wiosenny powinnam go przestawić, ale nie ma w nim tradycyjnego "pokrętła" tylko przyciski,...

zegarki-vesace
Temat: Ciuszki
" />odkąd ciuchy XXL zaczęły mi sie kojarzyć z tandetą, tzn odkąd 15sto letnie dzieciaki zaczęły notorycznie sie tak ubierać to pierdole to, kiedyś to było fajne bo unikatowe, a teraz to już nie ma frajdy

ja gustuje...

że pieniądze szczęścia nie dają-rozprawka
Temat: Co powtórzyć przed egzaminami?

A jednak. Ja bym radziła faktycznie przypomnieć sobie lektury, bo jak przyjdzie napisać charakterystykę którejś postaci, to co zrobimy?

Nasza pani od polaka mówiła, że w tym...

Zegarki Emporio Armani
Temat: Wymieranie zegarków
Dnia Sat, 1 Nov 2008 19:12:31 +0100, Zofia Rakowska napisał(a):

Michał Gancarski napisał(a):
| Nie nosisz biżuterii?
OK, ale wydaje mi się, że faceci traktują zegarek bardziej użytkowo...

zegar na pasku zadań z sekundami
Temat: Ogłoszenie: KDE4 dostępne w Sidzie
Byłem jednym z tych, którzy bardzo się bali tej aktualizacji, szczególnie po przejściach z KDE 4.1. No ale spróbowałem i... warto było!

Całość jest jak najbardziej stabilna....

Żerdzianka sosnówka
Temat: Pytania z egzaminu z Entomologii leśnej
zestaw B:
1. Gatunek- definicja i przykłady
2. Rozwój emrionalny owadów
3. Charakterystyka pluskwiaków równoskrzydłych
4. Bionomia wałkarza...

zelixa w aptekach za granicą
Temat: meridia, zelixa czy afibron???
meridia, zelixa czy afibron???
Witam wszystkich odchudzających się.
Mam recepte na meridie 10 będąc w aptece zaproponowano mi także zelixe i
afibron czy to jest naprawde to samo??...

zespół The Doors zdjęcia
Temat: Buka wbrew pozorom
Nie wiem kiedy będę, ale pojawię się na pewno i możesz być pewien że się odezwę.
Też Cię kocham Mat :* .
Śpiwór Buki można kupić w sklepie o nazwie Horyzont :) .

Styl życia...

Zespół Senera
Temat: Re: a ja wezme....
Ja sie nie interesowalem I edycja, ale moze ktos wyjasni, dlaczego tu wszyscy sie nabijaja z lupusa? Co on mial za zespol, ze tak swietnie mu poszlo?

Teraz sie troche spoznilem i musialem sporo pokombinowac, ktory...

Strona 1 / 1501 , 2, 3, 4, 5 ... 150